محل تبلیغات شما

                                           

جان دیویی معتقد است ، هربارت اولین کسی بوده که تعلیم و تربیت را از صورت امری اتفاقی و بدون نقشه بصورت منظم در آورد، هربارت برای تعلیم روشی مطرح ساخت که پشتوانه اش روان شناسی تداعی گرایانه بود، او معتقد بود که آموزش فکری باید  پیوند تنگاتنگی با آموزش اخلاقی داشته باشد و به هدف واقعی و اصولی آموزش و پرورش ،که همانا رشد دادن شخصیت باشد کمک می کند او معتقد است تربیت یعنی رشد منش فرد، هربارت بر هدف اخلاقی آموزش و پرورش و رابطه آن با تعلیم تأکید دارد، به نظر او اخلاقیات آغاز و انجام تربیت اند اخلاق محک تربیت است واین بدین معنی است که عقل نظری مقدمه عقل عملی و دانش سرآغاز عمل است ، هربارت یاد آوری کرد که کودکان برای یادگیری بهتر باید در وضعیتی قرار داده شوند که آماده یادگیری شوند و مطلب مورد تعلیم باید متناسب مرحله رشدکودک باشد، او می گوید : علی رغم سخت گیری هایی که در راهنمایی به کار می برید ، کودکان را به وضعی که آن را دوست دارند و موجب آزادی و اطمینان ایشان می شود این بزرگترین تقاضا در عالم تربیت است، به نظر هربارت تعلیم باید محسوس  ، مداوم ترقی دهنده و مربوط به زندگی باشد، در نظریات هربارت و پیروان او سه مفهوم اهمیت خاصی دارد :

مقاله پژوهشی با عنوان نیاز سنجی تفریحی مردم شهر اصفهان

نمونه سوالات فارسی ششم ابتدایی

تعلیم وتربیت آسیب زا 3

هربارت ,تعلیم ,تربیت ,آموزش ,، ,معتقد ,او معتقد ,تعلیم و ,و تربیت ,به نظر ,، هربارت

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سرگرمی quibrookarplan golha باغ بینش این نیز بگذرد...ツ همسفران وادی عشق panapechi موسسه آموزش عالی چاوش گرمایش عشق مرجع دانلود فایل های فرهنگیان و دانشگاهی